Szerintem a világ

Szerintem a világ

Üdvözöllek a blogomon

2023. január 24. - Tivoli Rider

Szép napot!

Nem vagyok nagyon beszédes fajta, a véleményemet sokszor inkább megtartom magamnak, de azért néha kikívánkozik.

Lesznek olyan írásaim, amik nemtetszést váltanak ki, vitákat eredményeznek
Az esztelen vita nem célom, nem megyek bele.
Ha valamelyik írásom meghallgatásra talál, esetleg elgondolkoztat embereket, annak örülök.
Még nem tudom, hogyan lehet moderálni a hozzászólásokat, mert új vagyok ezen a felületen, de az észnélküli anyázásokat, fröcsögő nyállal mindenbe politikát belekeverő hőbörgéseket törölni fogom.

A blogom célja pozitív életszemlélet átadása másoknak, becsületre, tisztességre nevelés lesz.
Rá szeretnék világítani dolgokra, amik szerintem nincsenek jól, amiket lehetne jobban csinálni, hogy mindenki jobban érezze magát.

Hirtelen bevezetőnek ennyi elég is lesz.

https://petiszitter9.webnode.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://tivolirider.blog.hu/api/trackback/id/tr8318032990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása